tag:blogger.com,1999:blog-9210966517210062357.post3653625155393691889..comments2023-06-06T18:13:57.732+02:00Comments on Česká škola: Problémy "offline žáků" z jara nezmizely. Chybí jim podpora rodin i vybaveníAdminAMhttp://www.blogger.com/profile/10505144085274313295noreply@blogger.comBlogger4125tag:blogger.com,1999:blog-9210966517210062357.post-37071478479514712422020-12-11T22:44:36.062+01:002020-12-11T22:44:36.062+01:00Určitá skupina žáků byla díky svým obrovským absen...Určitá skupina žáků byla díky svým obrovským absencím v podstatě "offline" už před koronavirem a bude "offline" i po koronaviru. Nebyli jsme to schopni řešit před koronavirem, nejsme to schopni řešit při koronaviru a nebudeme to schopni řešit ani po něm. K vyřešení problému je totiž potřeba snaha obou stran a snaha ze strany problémových rodin chyběla, chybí a chybět bude.Eva Adamováhttps://www.blogger.com/profile/06202493231520583423noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9210966517210062357.post-173364003346141122020-12-11T21:22:10.074+01:002020-12-11T21:22:10.074+01:00Lexxa
A jak si představujete roli a profesionalit...Lexxa<br /><br />A jak si představujete roli a profesionalitu novinářů? Zdá se, na základě Vašeho příspěvku, že o tom nevíte nic...Michal Komárekhttps://www.blogger.com/profile/17889474974020843774noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9210966517210062357.post-12094292649048704702020-12-11T21:20:02.897+01:002020-12-11T21:20:02.897+01:00A jak by si autorka původního článku tu podporu př...A jak by si autorka původního článku tu podporu představovala. Troufám si tvrdit (i bez uvedení zdrojů), že to sama nezkusila. Lexxahttps://www.blogger.com/profile/02038543309831965215noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9210966517210062357.post-72725016806383390332020-12-11T19:17:54.239+01:002020-12-11T19:17:54.239+01:00To není jen problém žáků. Je to i problém vybavení...To není jen problém žáků. Je to i problém vybavení učitelů a kapacity připojení. Kdo online učí, ví, že to není tak jednoduché, jak mnozí prezentují. Je třeba skloubit práci doma s přístupem na net a zohlednit technické problémy. Jinak to nemá smysl.<br />Řečnit k půlce třídy je horší než žákům poslat úkoly a ty pak poctivě zkontrolovat.<br />Nejde o technickou podporu, ale o metodickou pro učitele, aby nemuseli všechno dělat na koleně sami. Teoretici netuší a zkušení praktici učí a nemají čas.<br />Je to o komplexním přístupu, který ministerstvo ani netuší a všimne si možná za rok.<br />mirek vaněkhttps://www.blogger.com/profile/14406382210048912118noreply@blogger.com