tag:blogger.com,1999:blog-9210966517210062357.post3614931468648063772..comments2023-06-06T18:13:57.732+02:00Comments on Česká škola: Není divu, že si někteří lidé myslí, že je Země placatá, říká inspektor po kontrolách na českých školáchAdminAMhttp://www.blogger.com/profile/10505144085274313295noreply@blogger.comBlogger4125tag:blogger.com,1999:blog-9210966517210062357.post-53734597317044151842018-02-06T10:56:42.702+01:002018-02-06T10:56:42.702+01:00Alarmující je. když vedoucí představitel ČŠI chápe...Alarmující je. když vedoucí představitel ČŠI chápe, že lidé neznají základní přírodovědné informace.<br />Vždyť o stavu školství ví učitelé řadu let. Co ČŠI dělá, když na tohle nebyla schopna upozornit v zárodku. K čemu vlastně je?<br />To je jako když požární technik konstatuje že to chytlo od těch papírových krabic u kotle v prvním patře poté, co fabrika lehla popelem.<br />Jediné co ho může zachránit je doložit, že na problém opakovaně upozorňoval a nadřízený mu zakázal konat.Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/13385588715290569278noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9210966517210062357.post-82028426982830615662018-02-06T09:25:29.147+01:002018-02-06T09:25:29.147+01:00inspekce takového školství by se měla rozpustitinspekce takového školství by se měla rozpustitAnonymoushttps://www.blogger.com/profile/06280419296571689183noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9210966517210062357.post-67388764120241390772018-02-06T07:11:58.278+01:002018-02-06T07:11:58.278+01:00Dost dobře nejsem schopen vidět - v chemii, fyzice...Dost dobře nejsem schopen vidět - v chemii, fyzice, zeměpise či přírodopise na úrovni ZŠ - rozdíl mezi "mít znalost" a "rozumnět"...<br /><br />Těm věcem o frontální výuce a o tom, co koho jak moc baví, bych moc váhu nedával. To je jen takové inspektorské žvanění...<br /><br />K té kvalifikovanosti - s kombinacemi typu Bi-Che či Fy-Technické práce jednak celkem obtížně naplníte úvazky, jednak takový učitel opravdu může mít zvýšenou tendenci požadovat po šesťácích znalost aspoň tří druhů žábronošek... Nevidím důvod, proč by se přírodovědné předměty nemohly na PdF učit jako blok všech, nebo aspoň vždy jen v kombinaci s nějakým nosným předmětem...Jiri Janecekhttps://www.blogger.com/profile/04166372698220355589noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9210966517210062357.post-63259789016727355262018-02-05T10:35:12.149+01:002018-02-05T10:35:12.149+01:00Jsou ovšem školy, které se rozvoji přírodvědné gra...Jsou ovšem školy, které se rozvoji přírodvědné gramotnosti věnují mimořádně a mělyby být příkladem - jako je G Písek. <br />Viz: http://www.ceskaskola.cz/2017/03/stribrny-bludny-balvan-v-kategorii.html<br />(ČŠI tuto školu nedávala za vzor, ale s její činností souhlasila.)Nowakhttps://www.blogger.com/profile/03117137786142573204noreply@blogger.com