tag:blogger.com,1999:blog-9210966517210062357.post3100407237308933887..comments2023-06-06T18:13:57.732+02:00Comments on Česká škola: Ředitelka ZŠ: Pracovití a dobří učitelé by měli být za práci daleko lépe odměněni. AdminAMhttp://www.blogger.com/profile/10505144085274313295noreply@blogger.comBlogger10125tag:blogger.com,1999:blog-9210966517210062357.post-80201658570391559032016-10-31T23:07:58.357+01:002016-10-31T23:07:58.357+01:0031. října 2016 23:01
Spíše objektivní a subjektiv...31. října 2016 23:01<br /><br />Spíše objektivní a subjektivní. Kamarádi, přátelé, přátelé a kamarádi ředitelky, starosty, milenky,...dostanou nadtarif přece vždy! Dokud neexistují přesná pravidla, která budou kontrolována nadřízenými složkami, tak se nehneme ani o píď. Navíc většina ředitelů nejsou osobnosti, ale zřizovatelem dosazení pohůnci.Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/03279123828604567092noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9210966517210062357.post-29602700547755835322016-10-31T23:01:55.923+01:002016-10-31T23:01:55.923+01:00Znovu opakuji, že podstatou problému odměňování ne...Znovu opakuji, že podstatou problému odměňování není jestli 'kvalitní' nebo 'nekvalitní', ale jestli 'prospěšný' nebo 'neprospěšný'.<br />Škoda jen, že se patrně nedozvíme, podle jakých kritérií odměňuje členy sboru paní ředitelka, nebo asi lépe, jakých kritérií by se přidržela, kdyby dostatek peněz měla.Nicka Pytlikhttps://www.blogger.com/profile/14309630223175640571noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9210966517210062357.post-26263732098914154942016-10-31T18:00:15.955+01:002016-10-31T18:00:15.955+01:00ještě k pojmům kvalitní a nekvalitní,u firmy jsou ...ještě k pojmům kvalitní a nekvalitní,u firmy jsou jasná kritéria,parametry,hodnocení,kdežto ve školství nic takového neexistuje,a ne že by to nebylo možné, ale je to pracné a pravda by se objektivně vyjevila,takže všem vyhovuje současný stav,kdy má každý své jisté a nikdo nechce zariskovat zhoršení svého postavení,no učitelů je velký nadbytek,takový,že když na jedno místo čeká 10 jiných,není možné,aby z těch 10 nebyli dva lepší než ten stávajícíAnonymoushttps://www.blogger.com/profile/06280419296571689183noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9210966517210062357.post-13586286068944638402016-10-31T17:53:25.854+01:002016-10-31T17:53:25.854+01:00mirek/ kritériem ve školství není dobrý špatný ale...mirek/ kritériem ve školství není dobrý špatný ale 1.příbuzný,kamarád,spolustraník,vyhovující osoba a 2. ostatní,<br />čímž neříkám,že synovec ředitele či manželkou nemohou být skvělými zkušenými pedagogy,<br />lidé z pevní skupiny však jsou prioritně odměňováni a to všichni,na lidi ze sk 2 se příliš nedostává,ředitel však i tam má dva tři lidi,kteří jsou kvalitní odmění je,i ve firmě je omezený balík peněz,i tam jsou protekční jedinci,ale nemohou být neschopní,protože tam za ně nikdo dělat nebude a jejich průšvihy jsou zároveň i průšvihy jejich šéfa (příbuzného)Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/06280419296571689183noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9210966517210062357.post-50556386826349748752016-10-31T17:22:14.957+01:002016-10-31T17:22:14.957+01:00http://www.pedagogicke.info/2016/10/jiri-kuhn-jak-...http://www.pedagogicke.info/2016/10/jiri-kuhn-jak-pracovalo-ministerstvo.html<br />To si počtete.Jana Karvaiováhttps://www.blogger.com/profile/00642869931422902011noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9210966517210062357.post-90058804938079113932016-10-31T15:13:15.796+01:002016-10-31T15:13:15.796+01:00Ve školství je něco jako limit mezd. Takže víc řed...Ve školství je něco jako limit mezd. Takže víc ředitel nemůže utratit i kdyby se rozkrájel.<br />Dnes špatný učitel učí, protože lepší není k dispozici.<br />Však to ve firmách taky poznáte.mirek vaněkhttps://www.blogger.com/profile/14406382210048912118noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9210966517210062357.post-88747143105917564552016-10-31T12:25:07.666+01:002016-10-31T12:25:07.666+01:00podmínkou pro ředitelský postu by mělo být pět let...podmínkou pro ředitelský postu by mělo být pět let práce v soukromé firmě,<br />pak by ředitelstvo v našem školství nebyla jedna velká personální tragokomedieAnonymoushttps://www.blogger.com/profile/06280419296571689183noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9210966517210062357.post-6691434452457106922016-10-31T12:21:53.676+01:002016-10-31T12:21:53.676+01:00milá ředitelko,dobrý a pracovitý zaměstnanec je ho...milá ředitelko,dobrý a pracovitý zaměstnanec je hodnocen tak,jak šéf uzná za vhodné )výborně,průměrně,mizerně) a špatný a nepracovitý nemá ve firmě co pohledávat Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/06280419296571689183noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9210966517210062357.post-58216403722739203412016-10-31T09:57:28.649+01:002016-10-31T09:57:28.649+01:00Hlavně těch kritérií je víc a žádný člověk není zc...Hlavně těch kritérií je víc a žádný člověk není zcela univerzální a stejný jako druhý. Takže jeden třeba udělá kroužek navíc, ale v hodině je třeba jiný kolega, který v jiném předmětu udělá hodinu zajímavější. A teď to porovnejte.<br /><br />V současné situaci, kdy výchovní poradci a třeba ICT koordinátoři moc volného času nemají, tak třeba nepovedou kroužky nebo nemají čas ve "volném čase" budou podle jedněch měřítek vlastně "špatní". Na druhé straně dělají částečně práci, která spadá do kategorie vedoucích pracovníků a měli by to mít fixně v tarifu, ale nemají.Anonymni z 21:30https://www.blogger.com/profile/17859086175761140590noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9210966517210062357.post-33115134237542660152016-10-31T09:07:19.286+01:002016-10-31T09:07:19.286+01:00Souhlasím s nadpisem. Jaká jsou ale kritéria dobrý...Souhlasím s nadpisem. Jaká jsou ale kritéria dobrých a pracovitých učitelů? Tuto frázi slýcháme pořád dokola od různých představitelů MŠMT i jiných organizací.Tomáš Bartákhttps://www.blogger.com/profile/07935525875151893861noreply@blogger.com