tag:blogger.com,1999:blog-9210966517210062357.post2960693624254811593..comments2023-06-06T18:13:57.732+02:00Comments on Česká škola: 15. 10.: konference Standardy pro základní vzdělávání, hodnocení výsledků vzděláváníAdminAMhttp://www.blogger.com/profile/10505144085274313295noreply@blogger.comBlogger1125tag:blogger.com,1999:blog-9210966517210062357.post-90643358634350117112010-10-30T06:43:47.468+02:002010-10-30T06:43:47.468+02:00Bojím se, bojím ... !!!
A to docela vědomě a globá...Bojím se, bojím ... !!!<br />A to docela vědomě a globálně !<br /><br />Čím větší globální řízení kvality, tím větší paskvil. Nechápu, co některým mozkům dodává sebevědomí, když propagují globální srovnávání s mnoha abstraktními "esencemi". Vždyť se to dá říct jednou větou. <br /><br />Školy už teď nemají časové kapacity věnovat se evaluaci, aniž by to zanechalo vliv na kvalitu mezilidských vztahů. Prostě samotný proces hodnocení a srovnávání razatně přesune pozornost k samotnému hodnocení na úkor přirozených spontánních procesů. Jinými slovy, sníží lásku k učení, přetíží formální administrativu, vytvoří deprivaci ze srovnávání ... a to všechno udětí, které strádaly vztahově. <br /><br />Otisk v učitelích je znát už několik let ... ale ten, kdo to nežije, bude stále navrhovat "úžasné kontrolním mechanismy" z moci úřední. <br /><br />ProBoha! .. zaveďte etickou výchovu a kultivujte hodnoty rodiny, naučte lidi ctít znovu Boha, učte je lásce ... nebo to všechno skončí špatně !<br /><br />Školy a rodiny jsou chudé na ducha a na citovou vazbu. Její účinky v psychice člověka, zejména dítěte mají vliv na emocionalitu, rozhodování, zralost i kognitivní výkon. To vše už bylo vyzkoumáno v minulém století, tak to stačí jen uplatňovat... Quo vadis školo?<br /><br />(obyčejný člověk)Anonymousnoreply@blogger.com