tag:blogger.com,1999:blog-9210966517210062357.post2948446166518404457..comments2023-06-06T18:13:57.732+02:00Comments on Česká škola: Infografika: Vzdělávání v USA versus světAdminAMhttp://www.blogger.com/profile/10505144085274313295noreply@blogger.comBlogger1125tag:blogger.com,1999:blog-9210966517210062357.post-12271489650970152152013-02-03T11:16:19.556+01:002013-02-03T11:16:19.556+01:00Efektivita vynaložených prostředků...
Za dnešek t...Efektivita vynaložených prostředků...<br /><br />Za dnešek třetí e-mail od studentky učitelství 1. stupně: mám mimino, nemohu chodit na výuku. Zašlete mi materiály ke zkoušce. Někdo obešle stejným mailem rovnou několik vyučujících, někdo si dá práci a obešle každého zvlášť, aby to nevypalo tak hrozně.<br />Učím v tom oboru poprvé. Je mi jasné, že je to zřejmě běžná praxe, ale chci se na to zeptat proděkana pro studijní záležitosti. Co mi asi řekne?<br /><br />Na jedné straně se studenti mají vyjadřovat ke kvalitě výuky, u nás se z toho dost vyvozuje. Na straně druhé - podkopáváme tu kvalitu sami. Oni studenti nestojí o výuku oborových didaktik? Nebo je tak špatná? Nebo se tak zhoršila proto, že do školy už stejně skoro nikdo nechodí, tak proč zatěžovat ty, co aspoň občas přijdou? A co ta efektivita?<br />Dotyčná má kojence, a po celý svůj učitelský život, půjde-li učit, bude kvůli němu prznit děti ve škole neznalostí základů výuky. Nebo je všechna teorie úplně zbytečná? Ale v didaktice je to půl napůl s praxí... přesto nemají zájem.<br />Něco je hodně špatně. Skoro vše.Anonymousnoreply@blogger.com