tag:blogger.com,1999:blog-9210966517210062357.post1447770087952306938..comments2023-06-06T18:13:57.732+02:00Comments on Česká škola: Kritéria hodnocení podmínek, průběhu a výsledků vzdělávání na školní rok 2018/2019AdminAMhttp://www.blogger.com/profile/10505144085274313295noreply@blogger.comBlogger1125tag:blogger.com,1999:blog-9210966517210062357.post-13213657618314985262018-07-07T14:44:32.002+02:002018-07-07T14:44:32.002+02:00Nehledě na systémově nesprávnou pravomoc ze zákona...Nehledě na systémově nesprávnou pravomoc ze zákona, že orgánu státní správy je vedle logické pravomoci kontroly dodržování obecně závazných právních předpisů dovoleno i tzv. hodnotit činnosti, které zákon neupravuje. Takto je tímto dokumentem jakoby legalizována možnost subjektivně se vyjadřovat k tomu, co je nad rámec zákona podle add hoc názoru inspektora tzv. správné a co nikoliv. Výsledkem je je jediné - inspekční svévole.<br /><br />Výňatek z textu a poznámky, které možná měl učinit ministr než dokument podepsal...<br />1 Koncepce a rámec školy <br />1.1 Škola má jasně formulovanou vizi a realistickou strategii rozvoje, které<br />pedagogové sdílejí a naplňují.<br />Poznámka:<br />a) jak je měřitelně definována jasnost a její kritéria<br />b) jak je měřitelně definována realistická strategie<br />c) jak se pozná, že pedagogové opravdu, ale opravdu něco sdílejí<br />1.2 Škola má vzdělávací program (ŠVP), který vychází z vize a strategie<br />rozvoje školy a je v souladu s kurikulárními dokumenty (RVP); jeho cíle jsou<br />srozumitelné pro pedagogy i rodiče. <br />Poznámka:<br />a) jak se měří srozumitelnost ŠVP pro rodiče<br />1.3 Škola funguje podle jasných pravidel umožňujících konstruktivní<br />komunikaci všech aktérů (vedení, pedagogové, rodiče) a jejich participaci<br />na chodu školy.<br />Poznámka:<br />a) jak je obecně a měřitelně definována jasnost pravidel<br />b) jaká je jednoznačná definice konstruktivnosti komunikace všech aktérů<br />1.4 Škola je vstřícné a bezpečné místo pro žáky, jejich rodiče i pedagogy.<br />Poznámka:<br />a) jak je objektivně definována vstřícnost<br />1.5 Škola spolupracuje s vnějšími partnery. <br />Poznámka:<br />a) je spoluprací s partnerem i úspěšná manipulace s výběrovým řízením?<br />b) poťouchle se ptám, zda nemůže být za negativum označeno, když škola přestala spolupracovat s partnerem (dodavatelem koksu do školní kotelny) poté, kdy přešla na plyn<br /><br />Ferda44https://www.blogger.com/profile/17891594067622042555noreply@blogger.com